دکمه موبایل منو

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۹
سرویس : زنجان
کد خبر : ۱۷۸۲۷۴
گزارشگر : ۸۷
همزمان با هفته وحدت ؛

مدیرکل کمیته امداد از طریق سامانه 111 ( سامد ) پاسخگوی سؤالات مردم می شود .

(یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹) ۰۸:۴۹

به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت مدیرکل کمیته امداد استان زنجان پاسخگوی سؤالات مردم استان خواهند شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ساعت 11:50 روز دوشنبه 12 آبان ماه  سال جاری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات و سؤالات مردم شریف استان زنجان پاسخ خواهند داد .

صفری بابیان اینکه در هفت ماهه  سال جاری تعداد 67 فقره درخواست مردمی از طریق این سامانه به کمیته امداد ارجاع شده است افزود: به کلیه درخواست های ارجاع شده ازطریق سامانه سامد توسط این نهاد رسیدگی شده است ومدت پاسخگویی به این  درخواست ها به یک هفته کاهش یافته است .

وی همچنین  به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری و تسریع درروند خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد خبر داد و افزود : سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و 36 خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.

صفری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir   و تلفن گویای 096887 در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : بر اساس فرآیند تعریف‌شده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود برنامه پاسخگویی وارتباط مستقیم با مردم  (سامد ) از سوی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان برای طرح مشکلات مردم و پاسخ مسئولین از طریق خط تلفنی 111 انجام می‌شود. انتهای پیام

تعداد بازدید : ۶۷۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید