دکمه موبایل منو

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۰
سرویس : اردبیل
کد خبر : ۱۷۸۹۱۰
گزارشگر : ۹۲
به منظور تسریع در امور خانوار تحت حمایت

مددجویان اردبیلی از طریق «سامانه امداد الکترونیک» خدمات دریافت می‌کنند

(سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۳۰

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل گفت: در پی محدودیت‌های ایجاد شده در ادارات و تعطیلات کرونایی، خانوار تحت حمایت می‌توانند از طریق «سامانه امداد الکترونیک» به نشانی «e.emdad.ir» و بدون مراجعه حضوری به این نهاد، خدمات دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی غفاری با اشاره به اینکه به منظور تسریع در امور خانوار تحت حمایت در تعطیلات کرونایی، «سامانه امداد الکترونیک» در دسترس آنها قرار دارد تا بتوانند به صورت غیرحضوری از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند، گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به سایت «e.emdad.ir» در کمترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه مددجویان اردبیلی با مراجعه به این سایت باید درخواست‌های خود را ثبت کنند، افزود: پس از ثبت درخواست، مددکاران کمیته امداد در اسرع وقت درصدد پاسخگویی به امور خانوار تحت حمایت خواهند بود.
غفاری با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های تابع استان اردبیل دارای قابلیت استفاده از خدمات سامانه اینترنتی درخواست‌دهی خانوار تحت حمایت هستند، اعلام کرد: با به کارگیری این سامانه به دنبال تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به امور فقرا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه امدادگران این نهاد به طور مستمر در حال رصد درخواست‌های مددجویان هستند، گفت: براساس شیوه‌نامه و دستورالعمل‌ها به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت پاسخ داده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مددجویان اردبیلی می‌توانند با استفاده از امکانات خود، دولت الکترونیک، دفاتر پیشخوان و سایر درگاه‌های اینترنتی درخواست‌ها و مشکلات‌شان را در «سامانه امداد الکترونیک» به ثبت رسانند، اعلام کرد: پس از ثبت درخواست، امدادگران و مددکاران کمیته امداد استان اردبیل نوع درخواست و مشکلات مددجویان را رصد کرده و اقدامات لازم را به انجام خواهند رساند.
غفاری با بیان اینکه در سامانه اینترنتی درخواست‌دهی، خانوار تحت حمایت می‌توانند مشکلات خود در زمینه‌های خدمات مسکن، هزینه‌های درمانی، خدمات مشاوره‌، کمک‌هزینه‌های ازدواج، خدمات فرهنگی، دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی و حمایت‌های خاص را بدون مراجعه حضوری مطرح کنند، گفت: مراحل ارسال درخواست و دریافت پاسخ به سهولت در سامانه اینترنتی درخواست‌دهی صورت می‌گیرد که مددجویان به سادگی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه سامانه ارتباط مردمی 3000333345 نیز در اختیار مددجویان اردبیلی قرار دارد که با ارسال پیام کوتاه می‌توانند مشکلات خود را به اطلاع امدادگران برسانند، گفت: کمیته امداد استان اردبیل درصدد است با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی، رفع مشکلات خانوار تحت حمایت را سرعت بخشیده و خدمات کیفی‌تری را در این دوران خاص به مددجویان ارائه کند.
انتهای پیام

تعداد بازدید : ۱,۱۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید