دکمه موبایل منو

جزییات خبر

چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۳
سرویس : تهران
کد خبر : ۱۸۰۱۱۲
گزارشگر : ۹۹
پیش از ظهر امروز:

پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مردم از طریق سامانه سامد

(چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹) ۱۲:۱۳

پیش از ظهر امروزمدیرکل کمیته امداد استان تهران با حضور در استانداری تهران از طریق سامانه سامد پاسخگوی سئوالات تلفنی مردم استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی ، در جهت اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی مبنی بر پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، به مدت  دو ساعت در محل سامانه  ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ( سامد ) در اداره کل بازرسی استانداری تهران پاسخگوی شهروندان استان تهران بود.

 در همین جهت و پیرو اطلاع رسانی های انجام شده قبلی، شهروندان تهرانی، با برقراری تماس تلفنی با این سامانه، مشکلات و یا درخواست های خود در حوزه  فعالیت های کمیته امداد را به شکل مستقیم با مدیرکل این نهاد در استان تهران ،مطرح کردند.

شایسته ذکر است : سامانه اینترنتی "درخواست دهی مددجویان امداد سامانه ایست برای عدم مراجعه حضوری مددجویان محترم به دفاتر کمیته امداد، در نظر گرفته شده است؛ مددجویان تهرانی می‌توانند ۲۶ خدمت از جمله مسکن، بهداشت و درمان،کمک هزینه ازدواج، حمایت‌های خاص، وام کارگشایی،دانشجویی، خدمات فرهنگی ، اشتغال و مشاوره را از طریق این درگاه اینترنتی ثبت و پیگیری کنند.

 مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، تلفن همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۹۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید