دکمه موبایل منو

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۱
سرویس : زنجان
کد خبر : ۱۸۱۴۷۹
گزارشگر : ۸۷
با استقرار میز خدمت در دفاتر کمیته امداد استان زنجان؛

رسیدگی و پاسخگویی به مراجعات و مکاتبات مددجویی به طور میانگین در 8.5 روز انجام می شود

(یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) ۰۸:۰۱

بر اساس ارزیابی انجام شده در کنار انجام رسالت سازمانی در شناسایی نیازمندان و رسیدگی به افراد لازم الحمایه، اجرای برنامه های مختلف و خدمات مستمر به مددجویان عزیز تحت حمایت با استقرار میز خدمت در دفاتر کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی به مراجعات و مکاتبات ارجاعی مراجع و دستگاههای مختلف و مراجعین به این نهاد در طول سال گذشته به طور میانگین در هشت و نیم روز انجام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از طریق میز خدمت این نهاد در سال گذشته، گفت: یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی به موقع به مکاتبات و مراجعات مددجویی به این نهاد بوده و تلاش می کنیم فرآیند پذیرش، بررسی و پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و مکاتبات و ارجاعات در حوزه مددجویی از طریق میز خدمت مستقر در دفاتر این نهاد انجام می شود، افزود: بر اساس آمارهای موجود در کنار انجام رسالت سازمانی در شناسایی و رسیدگی به افراد لازم الحمایه و خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت دو هزار و 22 مورد از ارجاعات و مکاتبات مراجع مختلف در طول سال گذشته، از طریق میز خدمت کمیته امداد استان زنجان بررسی، رسیدگی و پاسخگویی شده است.

صفری همچنین تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدام موثر انجام شده مکاتبات و ارجاعات انجام شده در حوزه مددجویی به کمیته امداد استان زنجان از سوی مراجع مختلف از جمله دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد)، دفتر نماینده ولی فقیه در استان،  استانداری وسایرستگاههای اجرایی و دفتر مرکزی این نهاد در طول سال گذشته در کمترین زمان ممکن بررسی، رسیدگی و پاسخگویی شده است.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد از مراجعات و ارجاعات از سوی مراجع مختلف در طول سال گذشته با اقدام مثبت از سوی کمیته امداد استان زنجان همراه بوده است، ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام شده در کنار انجام رسالت سازمانی در شناسایی نیازمندان و رسیدگی به افراد لازم الحمایه، اجرای برنامه های مختلف و خدمات مستمر به مددجویان عزیز تحت حمایت با استقرار میز خدمت در دفاتر کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی به مراجعات و مکاتبات ارجاعی مراجع و دستگاههای مختلف و مراجعین به این نهاد در طول سال گذشته به طور میانگین در هشت و نیم روز صورت گرفته است. انتهای پیام

تعداد بازدید : ۲۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید